Claim & verzending kort uitgelegd

  • Claimen tijdens de live: noem maat, kleur en je voorletter + achternaam
  • Eerste claim? Ga meteen naar de website → ‘Verzendkosten afrekenen’ en rond dit af. Meld in de chat dat je hebt betaald; bij drukte krijg je een claimnummer dat je in plaats van je naam kunt gebruiken.

  • Volgorde: binnengekomen claims kunnen per kijker anders lijken; wij hanteren onze eigen volgorde.

  • Box-systeem: we bewaren je aankopen in een doos. Je mag aanvullen tot max. 4 lives; daarna (of als de doos vol is) verzenden we automatisch.

  • Afrekenen na elke live: onder ‘Box afrekenen’ staat jouw box (op naam/nummer). Rond dit z.s.m. af; anders bieden we de items in de volgende live opnieuw aan en kun je niet meer deelnemen.

  • Verzenden op verzoek: wil je eerder op de post? Stuur een WhatsApp naar 06 25 21 56 13; we verzenden op de eerstvolgende verzenddag.

  • Snelheid: we streven ernaar je box zo snel mogelijk te verzenden.